Uslovi kupovine

Datum objavljivanja: 09.12.2024.

Kompaniji B Right d.o.o. je posebno važno da pravi proizvod stigne do pravog kupca, pa su i naši uslovi kupovine specifični.

Izbor i poručivanje proizvoda

Naša topla preporuka je da zakažete prodajni razgovor sa nama kako bismo na osnovu opsežnog seta pitanja utvrdili koji proizvod će na najbolji način odgovoriti Vašim željama i potrebama.

Odgovornost za zadovoljstvo proizvodom

Kompanija B Right d.o.o. nudi Garanciju na zadovoljstvo proizvodom. Ukoliko Vam proizvod ne odgovara u potpunosti i/ili verujete da niste dobili onakav proizvod kakav Vam je predstavljen sve što treba da uradite jeste da nas pozovete na broj telefona +381 62 211 465 ili da nam pišete na nevena.djordjevic@gmail.com i prijavite da niste zadovoljni.

Odgovornost za opšti kvalitet proizvoda

Naši proizvodi moraju biti saobrazni sa izjavljenim kvalitetom koji je sa Vama dogovoren i u potpunosti odgovaramo za to.

Oslobađanje odgovornosti usled pogrešnog informisanja

Proizvodi su projektovani i vezani uz određene lične karakteristike korisnika. Ukoliko je kupac izjavio na primer nižu kilažu u odnosu na stvarnu, pa se dogodi da se dušek zbog toga pohaba pre isteka garantnog roka, proizvođač ne snosi odgovornost za ovakvu vrstu oštećenja.

Oslobađanje odgovornosti usled nekih vrsta mehaničkog habanja

Kompanija B Right d.o.o. ne snosi odgovornost za postupanje sa proizvodima/delovima proizvoda koje nije u skladu sa izjavljenim načinom održavanja proizvoda – na primer:

-sušenje navlake u mašini za sušenje jer će ovaj proces sigurno skupiti navlaku i ona neće moći da se vrati na dušek,

-pranje uloška memory jastuka deterdžentima jer memory pena nije predviđena za pranje deterdžentima.

-Kompanija B Right ne odgovara za eventualna cepanja navlaka dušeka jastuka, fleke nastale upotrebom, progoretine i slično.

Rešavanje reklamacija

Reklamaciju nam, molimo Vas, prijavite u najkraćem mogućem roku kako bismo što pre odreagovali i kako biste što pre mogli da koristite svoj proizvod.

-Prijava reklamacije

- Dogovor oko rešavanja reklamacije

a) Preuzimamo proizvod i vraćamo Vam Vaš novac u punom iznosu.

b) Preuzimamo proizvod i otklanjamo neusaglašenost proizvoda.

v) Preuzimamo proizvod i menjamo ga proizvodom koji će bolje odgovoriti na Vašu potrebu/zahtev.

-Rok za rešavanje reklamacije

U zavisnosti od vrste reklamacije postoji nekoliko mogućih rokova za rešavanje reklamacije. U normalnim uslovima najkraći mogući rok za rešavanje reklamacije je 2 radna dana, a najduži rok može biti 12 radnih dana od trenutka od kada ste prijavili da postoji reklamacija.